Tillbaka för ett ögonblick




Heej!

Ja, detta innebär tyvärr inte att jag kommer tillbaka forever. Jag tänkte bara skriva en liten rad, eftersom det måste nå ut till flera av er.

Ett stort TACK till alla mina fantastiska vänner, som har stöttat mig och visat omtanke under dessa veckor. Jag trodde inte på allvar att jag kunde ha så många underbara människor omkring (även om vissa bor långt bort) mig, men nu vet jag att det verkligen är så. Jag förstår egentligen inte att jag är värd så jävla mycket.

Jag ÄLSKAR er. Och jag kommer definitivt att stå vid er sida, när ni behöver mig. Glöm aldrig det!

Det var bara det. Nu fortsätter livet på Linnégatan 12 som vanligt. Det känns fantastiskt.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Tess

Jag kommer alltid stå som en scout vid din sida darling, alltid redo. Det är inte svårt när jag vet att du skulle göra detsamma för mig!!

PUSS

2009-09-10 @ 15:30:45
URL: http://tessfrid.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag säger bara Pitt och Pung. HEJ

2009-09-10 @ 16:17:19
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Linn

hääärligt att höra sofie:)

2009-09-13 @ 15:16:45
Postat av: Josephine

Jag instämmer med Linn...skönt att höra att du är på banan igen!:)

2009-09-15 @ 16:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0