Skolövertagning



Japp. Idag började det. Och om 3 veckor slutar det. Jag vill inte... Sluta alltså! Det är en ynnest att få vara med i detta projekt och jag är redan helt överladdad inför måndag och kommande veckor. Skulle jag inte bli så slut efter en dag och en vecka, skulle jag gärna hoppat över helgerna. SÅ roligt är det. Och ni som inte sökte; Jag är ledsen, men ni missar verkligen något.

Här är vi:

http://www.kalmar.se/sites/skolportal/templates/SkolPortalPage.aspx?id=45168


Nu går jag och lägger mig. Imorgon åker jag & Tess till Växjö och hälsar på VärldensBästaAnna. Och shoppar lite såklart. Kvällen ägnas åt alkoholen, förfest på Linnégatan och därefter dansdags på Harrys. Söndagen blir städdag & ångestfri. Och på måndag kör vi igen. Underbart!


PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna Panna Ståhl

Fan va glad du ser ut på bilden Grönis! :) Inte så konstigt dock, du verkar ju ha det toppen i den där klassen med ungar som både gör och säger fantastiska saker. Och glad kommer jag också bli imorgon, för då får jag träffa dig, yey! :)

2009-09-25 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0