Jag vill...



.. verkligen börja skriva här igen, för jag har så jävla mycket att förtälja. MEN; Jag har helt enkelt inte tid. Det är så mycket nu. I posititiv bemärkelse, kan jag tillägga. Är mitt uppe i praktiken, med skolövertagning inom kort. Det är mycket. Det är det. Men jävlar i havet vad roligt vi har därute på Kalmarsundsskolan! Vi borde öppna en privatskola efter examen.


Jag kommer tillbaka så fort tiden finnes. Jag lovar er!

Tills dess sänder jag en extra tanke till Bukis. Och Sandra.



Hej Svejs.


Kommentarer
Postat av: Bukis

=) allt det jobbiga blir mindre att bära när jag vet att det finns så fina människor därute som faktiskt bryr sig lite mer. Det är det där lilla "JAG tänker på dig" "Hoppas DU mår bättre" som värmer mer än jag anat. Ibland kan jag inte ens prata om honom utan att bryta ihop men mest kan jag faktiskt skratta åt de minnen jag har av vad som var den knäppaste men ärligaste pricken med ett hjärta av guld som jag någonsin känt.

I stunder som denna märker man tydligt vem som är en riktig vän och vem som inte är det..

Du Bukis, är en SANN vän. Puss!!!

2009-09-23 @ 21:44:04
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Sandra Nordlander

tack så mycket sofie.

2009-09-24 @ 15:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0