Flaggan i topp







Hej!

Detta är det sista jag tänker skriva i denna blogg. 1 år av mitt liv ryms här. Det får vara nog så. Jag är inte alls taggad för att skriva längre. Jag har ju försjutton en C-uppsats som väntar runt hörnet.

Det ska bli kul att spara och läsa denna "dagbok" längre fram. Jag har ju haft så jäkla roligt hela detta året. Herremingud. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur roligt livet egentligen kan vara. Och nu är det ännu bättre. Jag är verkligen en oerhört lycklig människa idag.


Tack för att ni har följt med iallafall. Och jag hoppas verkligen att ni, mina andra bloggande vänner, fortsätter skriva.


På återseénde i verkligheten.


Er Soffan



Kommentarer
Postat av: Linn

tråkigt tycker jag som ine ser dig allt för ofta nu för tiden! men jag är lika motiverad som du till att blogga just nu. men vi ses in real life;)



puss

2009-11-03 @ 21:37:27
Postat av: Anna Panna Ståhl

Boooooring!

Fast förstår att C-uppsats och ny karl tar upp mycket av din tid ;)

2009-11-09 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0