Veckan hittills



Heej hopp!

Ja, egentligen har jag fan inget vettigt att skriva, men jag kan ju alltid uppdatera om den senaste tiden. Det är lite tråkigt att använda bloggen som en jävla dagbok, det är jag väl medveten om. Men nu råkar det faktiskt bli så. Ett tag iallafall. I måndags åkte vi till Färjestaden för att dra en minigolf. Jag, Bukis, Per, Tilda & Martin. Tess bangade - troligen för att hon visste utgången redan innan matchen ;). Kul var det, vill jag lova. Tyvärr hamnade jag näst sist och det gjorde att jag funderade starkt på att lägga ner min blivande minigolfkarriär. Tilda tog hem vinsten, efter att ha spårat ur totalt framåt bana 12. Men har man tur, så har man.

Martin går in hårt för spelet


Bukis förlorade. Tyvärr.


Efter matchen drog vi till Krögers, för en öl eller fem. Det var mycket trevligt. Tess fick även öppna sina födelsedagspresenter. De uppskattades som tur var. Vem fan skulle INTE bli glad för en elvisp & ett hjälpmedel?! ;)


Bukis & Per


Jollan var kåt & glad. Som vanligt.

Efter Krögers blev det spelkväll på Linnégatan. Det var spännande. Men jag borde fan inhandla lite nya spel. Och det blir väl det, när vi tar sikte mot Gekås i slutet av augusti.


Annars har man mest jobbat, tycker jag. Shoppat lite också, naturligtvis. Lönen var tacksam, vill jag lova. Igår var jag faktiskt ledig. Detta ledde till tvättning, strykning & garderobsrensning. Så kul man kan ha det. Idag ska jag jobba igen. Sista natten för denna veckan och det känns jävligt bra. Nu är jag gärna ledig lite grann.

På lördag tar vi picket och packet och beger oss mot Borgholm & Lundells. Jag, Tess och Bukis tänker lägga ribban inför söndagens Strand. Oj, vad kul det kommer bli. Jag saknar fan Lundell alltså. Vi tar troligen en karaoke på Robinson, under lördagkvällen och hälsar på killen. Det slår liksom aldrig fel. Söndagen blir det alltså Strand. Första och sista gången för min del, detta året. Linn, Tobbe, Annelie & Per dyker då även upp för att göra oss sällskap. Det kan inte sluta illa, det går bara inte.. ;)

Dessutom kanske vi ska åka till Liseberg nästa vecka. Herregud! Det vore ju liksom pricken över i:et. Jag är lite sugen på Gasten igen, faktiskt. ¨

Nähäpp, nu måste jag gör mig iordning. Tror bestämt jag hade lovat att dyka upp på Jungfrustigen om en timme eller två. Så vi säger väl så.

Ha det underbart!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Kära dagbok, idag har jag....

En vacker dag kommer jag att slå dig i golfen men till dess: Passa på att njut! Man kan inte vara på topp jämt! ;)

Ska poängen börja flöda på lördag månne? Har ju vart dåligt med det på sistone =)

2009-07-30 @ 21:08:41
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: tilda

Tur???? skulle inte tro det!!! jag vann med hjälp av min skicklighet (o skulle vunnit ännu mer om jag inte tröttnat på spelet ;) ) puss

2009-07-30 @ 22:05:02
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Frida

Min nya lilla leksak är en HP mini... så sööt =)

2009-08-02 @ 16:51:17
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0