Jobbarhelg


Helgen har sett ut som följer:

- Jobbat fredagsnatten, massa larm och skit, alltså inte mycket sömn.

- Sömn halva lördagen.

- Förfest hos Per med hans kanontrevliga kompisar från Landskrona. Tror ni man blev sugen på en öl eller två? En sak till, haha; En av vännerna, Emma, trodde att jag & Per varit tillsammans i ett år, eftersom det verkade som vi kände varandra så bra. Hehe. Är det ett bra eller dåligt tecken, tro?

- Fyllechaffis.

- Jobb lördagsnatten. Innebar en kraschad bil på E22:an. Kylaren ville inte vara med oss längre och det rök om hela bilen. Oturligt nog körde jag med en helt okunnig jobbarkompis, som mest blev nervös och rädd. Väntade på bärgaren i över en timme och fick alltså inte sova någonting denna natten heller.

- Sightseeing tillsammans med Pers vänner i Calmare idag. Därefter puttinuttgulligull hemma på Linnégatan i en timme eller två. Iiiiihh, jag blir tokig. Jag vill vara med min man HELA tiden ju!

- Bokning av 4-bäddsrum, på Lundells 1-2 aug. + extra 2-bäddsrum 2 aug. Då kör vi brudar (och boys)! Är det någon mer som är sugen på 1:a augusti, så finns en sängplats ledig.

- Matlagning på hög nivå. Hoho. Not.


Dags att krypa ner en, två eller tre timmar, för inatt väntar hårt arbete. Imorgon är jag äntligen ledig. Då beger vi oss till minigolfen och därefter firar vi löningen på Krögers. Det kan bara sluta på ett sätt. Och ni lär väl märka hur ;)

Puss & Hej!


Kommentarer
Postat av: Jolene

Det är ett helvete att man inte har 24/7 att spendera med dem!



Krögers, kan man komma förbi en sväng då kanske?

2009-07-26 @ 19:30:02
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Lollo

jobb och jobb och jobb... eller money money money! :)

2009-07-28 @ 18:38:03
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Josephine

Ja du och hur ska jag klara mig utan er då?????:( Men på det här sättet har jag råd att hälsa på er ofta vilket du kan räkna med att jag gör!:) Kanske kan bi ohs dig nån gång om inte din kille har nåt emot det? Vad är det för typ egentligen? Han har jag inte hört nåt om så nu är det dags att berätta;) PUSS gumman!

2009-07-28 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0