Samtal med Challe, på MSN, 22:13



Sofie säger: Vi ska till Ullared på torsdag


Charlotte säger: hehe, där var jag för ett tag sedan


Sofie säger: Jaså?!


Charlotte säger: funny! ska du å päron dit eller?


Sofie säger: Nänänä.. hehe. Ska dit med några kompisar.. roadtrip blir det ju, vi har 32 mil dit


Charlotte säger: okej, men det fanns en del. var där för 2 veckor sedan


Sofie säger: Gött! Jag hoppas verkligen det, när man åker så långt.. vi har till och med hyrt bil, haha! Så jävla seriöst!


Charlotte säger: uppspelt skulle jag vilja säga



Ni kanske förstår varför jag blev som jag blev, när jag växt upp tillsammans med denna brud. Underbar!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du är lika fin du:) Men visst är det en aning uppspelt ändå! hehe

2009-08-25 @ 16:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0