Jobbar



Tjena!

Sitter nu på mitt slitiga jobb och njuter av tystnaden. Gött att slippa nattpatrullen just inatt, eftersom man är något trött efter en fantastisk helg. Jag hinner tyvärr inte berätta om den just nu, men det kommer. Det har iallafall varit helt jäkla klockrent! Lundells slår tamejfan aldrig fel.

Veckan som kommer innebär faktiskt ledighet fram till fredag och det känns gött. Imorgon blir det beachen tillsammans med mannen och hans vänner. På onsdag blir det troligen Liseberg och på torsdag blir det party. Det blir fint det.

Sedan är jag faktiskt tvungen att tillägga att jag har hittat världens bästa man! Tack gode Gud att jag fick jobba just där jag jobbar. Annars hade jag med all säkerhet deltagit i Tess & Bukis tävling vid det här laget. Ja, jag är kär. Det är jag. Så in i helvete.

Nähäpp, nu måste jag gå första "ronden", mina vänner. Men jag lovar att uppdatera så fort jag har tid.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag är så djävla glad för din skull Bukis!!

Men jag ser inget fel i att vara med i denna tävling, du får det nästan att låta som något otvättat eller pestsmittat ;P

PUSS

2009-08-04 @ 00:06:13
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Jolene

Det är på jobbet man hittar dem! Ha det underbart och njut!

2009-08-04 @ 14:36:32
Postat av: Frida

Jätteglad för dn skull Sofie! =) Tur att ngn kan hitta lyckan i denna värld av knäppa killar! =)

2009-08-04 @ 20:51:57
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/
Postat av: Josephine

Söndagen den 16 augusti äntrar jag Kalmar och är där i 13 härliga dagar innan flyttlasset drar norrut men denna skåning kommer återvända titt som tätt för fester och rökning under fläkten på Linnégatan;) Saknar dig med! Puss

2009-08-05 @ 08:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0