Veckans kompis, v.41

Motivering lyder:
" Tjejen som aldrig tackar nej till alkohol (precis som jag) och som alltid har ett leende på läpparna. Dessutom klagar hon aldrig på mina val av män i olika åldrar, hon förstår vad jag ser liksom. Hon bangar  dessutom inte på efterfest till kl 5 på morgonen. Hemma hos henne finns en färgsprakande garderob som jag aldrig någonsin kommmenterar. Jodå, men jag gör det med ironi. hehe. Denna veckan är det hon som är veckans kompis och det är hon verkligen värd!"




Annelie Nelli Nellimon Gustafsson




Kommentarer
Postat av: Annelie

Man får tacka =), det värmer gutt i hjärtat

2008-10-12 @ 20:29:40
Postat av: Liinn

grattis annelie! det är du värd

2008-10-12 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0