Vinnarna


TESS (med 8 rätt)



Ja, det finns många fina ord man skulle kunna säga om denna damen. Vi håller ihop i vått och torrt nuförtiden. Trots att våra åsikter till största del är totalt motsatta. Men denna tjej är schysst, pålitlig, aldrig svår, ärlig, söt och glad. Vi kommer få en sommar, som inte kan liknas vid denna värld, När vi sätter igång hänger nämligen dom flesta av våra andra vänner, inte med i tempot. Illa för dom, kan man tycka. När vi dessutom ska utomlands i augusti vet man ju knappt om vi kommer dyka upp i Sverige igen. Vi kanske får för oss att stanna (ni vet ju vad som hände den 1 januari). I vilket fall som helst så gratulerar jag till den delade vinsten. Love you!

LINN (med 8 rätt)



Jag skulle även kunna skriva en hel ordlista om även denna brud. Hon är tjejen som jag saknar så in i helvete, i denna stada. Som valde att lämna oss och flytta hem till en ölänning (vem gör det?). Nejdå, hon väljer med hjärtat och det ska man göra! Det finns mycket fint med Linn. Hon är en ärlig, sprallig, generös, öppen, söt, snäll, rolig och härlig madame. Vi har haft en underbar sommar tillsammans, då vi bl.a. firade midsommar tillsammans (till största del iallafall). Den helgen är lätt ett minne för livet. Och efter 1,5 månad under samma tak som henne, så är iallafall jag fast. Jag tänker aldrig lämna dig darling, aldrig! Love you!

GRATTIS & bra jobbat!


De rätta svaren kommer strax...


Kommentarer
Postat av: Anonym

DÄR SATT DEN!!

Jävlar i havet vilken sommar det kommer bli. Älskar dig med darling!

2009-05-28 @ 09:48:07
Postat av: Lollo

tja vad säger man? Två välförtjänta vinnarinnor ;P lycka och välgång till er båda

2009-05-28 @ 18:42:50
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Linn som kom på delad 1:a plats

ja vilken undebar tid vi hade tillsammans både som sambos och förra sommarn.men inget säger att vi inte kan få lite roligt denna sommar:) jag kommer iaf befinna mig mer i kalmar än växjö o det är ju alltid nåt. älskar dig med gumman!puss

2009-05-28 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0