Snuskgubbe



Följande sms-konversation utspelade sig nyss på min telefon:


Äckel: - Hej Såfin, vad gör du

Jag: - Vem är detta?

Äckel: - Det är Kent, från Liseberg. Är du med Sabina

Jag: - Jag känner ingen Kent..

Äckel: - Har du inte en syster som heter Sabina

Jag: - Nej

Äckel: - Nähä, är det du från Småland då

Jag: - Ja

Äckel: - Är du fortfarande med den där äldre killen

Jag: Hurså?

Äckel: - Jag undrar om du skulle vilja göra mig en tjänst och få några hundringar

Jag: Vad skulle det vara?

Äckel: - Är du singel

Jag: - Ja

Äckel: Vill du sälja dina undisar, använda

Jag: - Du är ju sjuk!

Äckel: - Mmm, men vill du det

Jag: - Nej!!!

Äckel: - Tog killen nakenkort på dig

Jag: - Vad är ditt problem?

Äckel: - Jag vill se dig naken på kort

Jag: - Glöm det

Äckel: - Får jag köpa nakenkort på dig, privat

Jag: - Nej! Det får du inte!

Äckel: - E du dominant

Jag: - Men sluta nu för fan. Ge upp!

Äckel: - Vill du ha en slav att binda och piska på hotell, och få 500 kr

Jag: - Nej, men en anmälan kan du få.

Äckel: - Gör inget, stulen mobil. Ska du flytta hem till Värnamo igen, kan vi ses på mejeriet


Detta är från en man, som är släkting till en av mina vänner. Han är helt sjuk i huvudet. Han hörde av sig (Läs: trakasserade) till mig senast för två år sedan och nuförtiden hoppades jag att han hade supit ihjäl sig, men icke. Han lever tydligen, med råge! Jag mår lite illa nu. Skulle ni sett denne man skulle ni förstå, det är inte direkt någon vacker skapelse. Snarare djävulens påfund. Det är liksom inte konstigt att samhället ser ut som det gör, när det finns människor som honom. Och anledningen till att jag fortsatte konversationen är för att jag ska ha något att komma med, ifall han fortsätter. Han har nämligen jävligt svårt att fatta när han ska ge upp och det skulle kännas fint att sätta dit honom en gång för alla!

Nähäpp, måste spy. 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Huvudet! Hugg av honom huvudet!!

2009-05-27 @ 14:50:06
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Jolene

Jag hatar snuskisarna! Jag fattar bara inte varför de aldrig lägger av, utan fortsätter stalka en med en tids mellanrum...

2009-05-27 @ 18:56:50
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Sandra Nordlander

Fy fan va äcklig han är!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-27 @ 21:11:26
Postat av: Anna

Polisanmäl fanskapet!!

2009-05-28 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0