Rätta svar & kommentarer


De rätta svaren är i fetstil. Och ja - det kan hända att jag skäms för något. Ja. Har även lagt till kommentarer under varje fråga eftersom jag antar att vissa kanske undrar lite.

1. Hur gammal var jag när mina föräldrar skiljdes?


1.  6 år

X. 10 år

2. 15 år

- Jag minns det som igår. Men samtidigt vet de flesta att jag är tacksam för att detta skett. Mitt liv har varit fantastiskt ändå.


2.
Vilket av dessa tre alternativ har jag inte gjort?


1. Sprungit rakt in i en dörr, med glasruta och skurit mig 1 cm från kroppspulsådern

X. Liftat ensam, för att få träffa kärleken

2.  Kört rattfull

- Vi, jag & mina kompisar, liftade väldigt ofta som tonåringar. Men jag skulle aldrig ha fått för mig att göra det själv. Det där med glasrutan hände under ett av alla mina bråk med min lillebror. Och det där med rattfyllan. Ja, det har faktiskt hänt två ggr och det ångrar jag något fruktansvärt än idag. Det kommer a l d r i g att ske igen.


3.
Vilket är mitt favoritställe på Öland (Borgholm)?


1. Strand hotell

X. Lundells hotell

2. Harrys


- Jag älskar Lundells hotell. Trots att det är en snuskgubbe som äger stället. Man känner sig som hemma där. Strand är ingenting för mig och Harrys har jag faktiskt inte hunnit besöka ännu.

4. Vilken av följande kändisar hatar jag?


1. Carolina Gynning

X. Jill Johnson

2. Lasse Kronér


- Jillan & Gynning är sköna brudar. Lasse däremot, han skulle jag nog kunna sätta ett skott i pannan på. Nej, inte riktigt så illa. Men en mer genomkäck & överdriven tjockis får man leta efter.

5. Vilken färg hade mitt läppstift när jag gick på högstadiet?


1. Illrött

X. Silvergrått

2. Orange


- Jag var den enda ungen som körde på denna färg. Kanske var det just därför. Man stack liksom ut lite extra plus att jag tyckte det var jäkligt snyggt.

6. Vilken är min favorithögtid?


1. Midsommar

X. Nyår

2. Jul


- Julen är ingenting för mig, det är barnens högtid. Nyår är kul, men påminner en mest om att tiden (åren) går så jävla fort. Midsommar is the shit!

7. Vilket tv-program har jag inte sökt till?


1. Big Brother

X. Robinson

2. Farmen


- Anledningen till att jag inte sökt till Big Brother är att jag var rädd att känslorna skulle ta över därinne (om man kom med). Att man skulle knulla loss & glömma världen runt omkring. Det är liksom typiskt mig.

8. Vilket parti är det absolut sista jag någonsin skulle rösta på?


1. Miljöpartiet

X. Moderaterna

2. Vänsterpartiet


- Främsta anledningen till att jag aldrig skulle rösta på Vänstern, är Lars Ohly. Hans hästar har rymt från stallet, för alldeles för längesedan (om han ens haft några). Miljöpartiet kommer näst sist.

9. Vilket av följande alternativ skulle jag, i dagsläget, inte göra ens om någon betalade åt mig?


1. Förstora brösten

X. Köpa en Eu-moppe

2. Brasiliansk vaxning


- En Eu-moppe skulle jag kunna sätta mig på om jag fick den gratis, men ingenting jag saknar i mitt liv, om man säger så. Brasiliansk vaxning skulle jag lätt göra, om jag inte hade haft någon känsel. Slippa bestyr med rakhyvlar och shit. Men pattarna, dom låter jag bli.

10. Vad ska jag göra ikväll?


1. Supa

X. Sova

2. Slappa

- Ja, det var ju så den kvällen. Ovanligt, men sant.


Kommentarer
Postat av: masse

nedrans ett poäng ifrån...aja men grattis till dom då

2009-05-27 @ 23:45:44
URL: http://matsebo.blogg.se/
Postat av: Josephine

Och jag hade nog hela sex rätt:) Tycker jag är hyfsat i alla fall:)

2009-05-28 @ 09:22:28
URL: http://maddams.blogg.se/
Postat av: Anna

Tusan att jag inte deltog, jag hade slått den där Tess med hästlängder! Den enda fråga jag nog hade svarat fel på är den om partierna. Trodde seriöst att du skulle kryssa moderaterna, men jag antar att även solen har sina fläckar. ;)

2009-05-28 @ 19:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0