Just nu




Wilma

Ja, man är ju en busy woman då va´... Därav så få inlägg denna veckan. Om ni undrar vad som händer i mitt liv kan ni ju slå en signal. Fast lite skulle jag ju faktiskt kunna avslöja här i min älskade (tro det eller ej...) blogg.

I skolan är det fullt upp med tema-arbete. Vi är ju ett gäng brudar i vår nuvarande grupp, eftersom den enda mannen i klassen valde att byta grupp. Vad det beror på vet vi ju alla och det är förståeligt. Nu ska vi istället få en ny gruppmedlem vid namn Chrille. Kan ju bli intressant. Not. Imorgon ska vi iallafall experimentera hemma hos Josephine och nu vet jag direkt vad ni tänker, era jävla snuskhumrar. Men fel fel fel. Vi ska faktiskt experimentera med vatten, på 6-årsnivå. Det känns lagom för oss - en fredag.

Helgen innebär party. Som alltid, skulle man ju kunna säga. Imorgon är det dags för Jennie & Josse att ställa till med en jävla fest och vi firar att de blir ett år äldre. Det kommer förhoppningsvis bli en mycket trevlig afton, som säkerligen lär avslutas ute på staden. Lördagen blir ännu ett födelsedagsfirande. Denna gången för våra kära vän, Lollo. Hon fyller hela 24 år idag och skulle bli väldigt glad om hon får bli plastmamma snart. Tro ja det ;).  

På onsdag ska jag ta mitt pick & pack och bege mig till Falkenberg, och min kära moder. Jag längtar så jag kan dö efter mina älskade doggisar (äckliga råttor, enligt Tess). Jag ska nog faktiskt umgås lite mer med Wilma & Fanny än med mamma. Där ställs liksom noll krav och det är ju jäkligt gött. Annars hoppas jag ju naturligtvis på vackert väder, så man kan ligga och pressa lite. Det kan behövas, eftersom man ser ut som ett lik. Och det är inte jag, känner jag. Det får andra sköta ;).

Nä, nu måste jag snoka i lite andra bloggar & se om det möjligen är någon som kanske har något härligt skvaller att komma med såhär på kvällskvisten, för jag har det INTE. Tyvärr.

Puss & Hej sålänge.


Ps. Förresten finns det ingenting som heter mödomshinna. Det heter slidkrans. Sug på den!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hehe, Plastmamma..usch så det låter, fast pappan är fin, det är han ;P whehehey, jackpott är det enda rätta! syns imon. puss

2009-05-08 @ 10:28:37
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi får synas snart, så du kan få jämföra dig lite med mig och slippa känna dig som ett lik. Som den sanna vän jag är så ställer jag upp på detta - gratis!

2009-05-08 @ 13:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0