1-årsjubileum



Da dam dam dam daaaaaaaaaaa!!!

Idag är det ett år sedan jag sparkade mig fri och knöt an till singellivet. Jag lämnade den Schweiziska mannen nedan, för att leva som singel på riktigt.




Tycker ni att jag har gjort ett bra jobb? Som singel alltså.

Jag är iallafall glad & tacksam över tiden som gått, där man emellanåt spelat över totalt. Men då gjorde man ju också någonting åt det, genom att skaffa ett celibatlöfte. Som jag höll någorlunda får man ändå lov att säga.


Ikväll ska jag fira detta, sedan får vi helt enkelt se vad kommande år har att erbjuda. Kanske att man går med en badboll framtill nästa år?! Not.

Skål!



Kommentarer
Postat av: Tess

GRATTIS!! Jag är så glad att du tog steget! Vem skulle jag annars leka med??



Puss

2009-05-02 @ 17:46:18
URL: http://tessfrid.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Haha, oh my god har det gått så lång tid? Saknar den lille schweizaren, undrar va han gör nu egentligen? Han kanske sitter och glufsar lite mat. vad vet jag? haha. pusspuss

2009-05-08 @ 13:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0