Såhär ligger det till


FÖR

* 15 år sen...
1. Var jag ett nyblivet skilsmässobarn. 
2. Medverkade jag i alla kristna föreningar som fanns att hitta hemma i lilla Tånnö.
3. Bakade jag & Challe varje dag efter skolan. Det är mycket märkligt att vi inte rullade fram.

* 10 år sen...
1. Hade jag precis fått reda på att jag skulle byta skola inför 9:an.
2. Hatade jag matematik mer än någonting annat.
3. Var jag full för första gången. 


* 5 år sen...
1. Var jag djupt sorgsen efter förlusten av både en pojkvän & en hund.
2. Städade jag mitt rum ungefär 1ggr/månad.
3. Jobbade jag som personlig assistent och köpte skor för hela lönen. Typ. 

* 2 år sen...
1. Var jag deprimerad efter att ha förlorat ännu en liten vovve.
2. Hade jag extrem luftrörskatarr. Doktorn tyckte dock inte att jag behövde sluta röka.
3. Var jag sambo, plastmorsa och enormt mycket mer mogen än i dagsläget.

* 1 år sen...
1. Hade jag precis flyttat in på Linnégatan efter en underbar tid hos Linnsan.
2. Var jag nyförälskad (Yeah baby!).
3. Fasade jag inför fyra veckors praktik på DAGIS.

*4 månader sen
1. Var jag på släktkalas, för första gången på typ 3 år.
2. Bröt jag mitt celibatlöfte. För första och enda gången.
3. Kollade jag på Magnus Carlsson. Underbara människa. Jag vet däremot en som i c k e höll med ;).

* Igår...
1. Var jag på staden med Tilda, Tess & Martin.
2. Spelade jag ungefär 25 barnlåtar på gitarren (försökte iallafall).
3. Tittade jag på "Familjen Annorlunda" - imponerande är vad det är!

* Idag...
1. Har jag varit i skolan och diskuterat "lekens betydelse", för barn.
2. Har jag städat. Det måste ju vara på topp när man får finbesök.
3. Har jag tittat på "Den rätte för Rosing". Vad fan är det för fel på den bruden?

* Imorgon...
1. Ska jag till skolan på bildföreläsning.
2. Ska jag och Jollan överlägga om vad vår framtida C-uppsats ska innefatta.
3. Ska jag till stan med Tess.


DO IT!



Kommentarer
Postat av: Rita

a ni skriva c-uppsats ihop? Låter skoj. När ska ni börja skiva den och börja med vetenskapskurser? Jag läser vetenskapsteori nu (MYCKET ATT LÄSA OCH OJJA SIG)och ska börja skriva 5 veckor innan sommaren och 5 veckor efter. Kram

2009-03-25 @ 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0