Falkenberg


Hej hopp!

Tänkte bara att ni ville ha en glimt av Soffan, även när hon befinner sig på andra sidan Sverige. Om ni vet att det finns en västkust förstås, ni Kalmarbor?! Men jo, det är faktiskt sant. Idag har det varit strålande sol och vi har varit nere vid havet och vandrat runt med dogsen (Korrekt engelska, Martin? Inte så va?). Sedan har vi varit inne i staden en runda och checkat läget. Det har varit en fantastisk dag, förutom att plugget har fått vänta.... och vänta. Nej, jag har inte satt igång än. Och tänker inte göra det heller. För ikväll ska jag till Harrys på Musicquiz. Tydligen jättejättepoppis här nere (Kanske kom hit nyss? Vad vet jag). Så nu sitter jag här med en groggajävel i ena handen. Det är fint det.

Imorgon tänkte jag plugga lite. Om inte solen står högt på himlen förstås. Då tänker jag nog ta mig ett dopp. Vad säger ni? Är det okej eller?

Och angående Poleninlägget, som jag nu har lovat att lägga in ungefär 40 ggr. Sorry. Men det tar ju sin lilla tid att skriva om allt vi upplevde ute på havets vågor. Jag lovar att det kommer, men numera lovar jag inte när det kommer.

Fan vad gutt det är att tangenterna G & H fungerar på denna dator, till skillnad från min egen. Det är ju rena lyxen. Tänk på det, ni som har fungerande computers därhemma.

Nähäpp, dags för påfyllning. Vi ses snart (och hörs).

Heeej.


Kommentarer
Postat av: Steffen

Fan, en grogg hade suttit som en smäck nu. Sjukt orättvist!

2009-03-19 @ 23:17:36
Postat av: jennie

hahaha fyfan, fick du inte nog av groggdrickande i polen lr? ;) boken är fixad och jag har faktiskt läst lite redan!! Wihiii! Ha en toppen helg grönis.. puss

2009-03-20 @ 08:11:48
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0