Veckans kompis, v. 25



Motivering lyder:

För att denna brud gjorde min helg så jävla fulländad. Att det alltid är lika roligt att festa med henne, är fan otroligt. Dessutom slog hon på stort förrförra helgen och det var skitskoj. Talet som hölls säger nog det mesta av vad jag tycker om denna dam. Jag kan inte vara annat än lycklig över att ha fått festa med henne två helger på väldigt kort tid. Och snart smäller det igen, vid en scen, tillsammans med kungen av sommar, gött! Love you, darling!




Anna "sossen" Ståhl


Kommentarer
Postat av: Anna Panna Ståhl

Oh, veckans kompis balla balla!

Kan bara tillägga att nöjet var helt på min sida, festa med dig har aldrig varit annat än superduperkul ;) Och som sagt, snart smäller det igen!

Pöss på dig honey!

2009-06-22 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0