Status

Tjena, mina vänner!

Sitter just nu och funderar på att hoppa in i duschen snart. Ska tydligen ställa till med ett jävla baluns här ikväll. Kan bli trevligt. Bukis åkte precis, vi har fixat ihop ett popquiz inför kvällningen. Det kommer bli bra alltså. Vi ska se vad de går för, de små liven ;).

Igår var vi på Postgatan 5 (Ja, vi saknade dig, Tilda!) och röjjde, tillsammans med ett gäng galna människor. Vi fick ta del av Martins ultimata allmänbildnings-quiz, mycket skoj. Och vem tog hem vinsten, tror ni? Javisst, jag & Tompa. Lätt match där. Dessutom fick vi lyssna till skönsång av Tom; "Pepparkaka fittor" osv. Mycket fin bit, kan slå rejält här i Svea rike. Not. Martins nyinspelade Kalmarvisa var iallafall klockren kan jag tycka. Jag är nog faktiskt typ den enda som uppskattar denna genomsvenska bit. Kvällen fortsatte ute på Mollys, som alltid. Där snackade vi med Hubba & gänget. Det går liksom inte slita sig från Mollys, trots att det är minimalt med folk där under somrarna. Jaja, kvällen slutade med Corner, som alltid. Sedan blev det bingen. Helt allena.

Ja, det var iallafall lite av en redogörelse. Och JA - Sara Löfgrens skiva går fortfarande jävligt varm här hemma ska ni veta. Köp den, för fan! 

Ikväll kör vi, mina vänner. Välkomna kl 18:00!

Puss puss. 


Kommentarer
Postat av: Jolene

Du vet redan vad jag går för i popquiz - inte alls ;)



Jävlar vad vi skall köra ikväll!

2009-06-13 @ 15:50:22
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Bukis

det är jag som är chef över quizet, så att säga! ;P och nej ingen sjöman men dock en skön man! puss på dig Bukis

2009-06-13 @ 18:30:51
URL: http://lillhockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0