Soffan recenserar



Sara Löfgren - Där maskrosorna blommar


Klicka för att stänga bilden

5/5
Denna skivan ger gåshud rakt igenom hela jävla härligheten. För er som faktiskt gillade skivan "Stakare", rekommenderar jag denna. Här har ni någonting ännu bättre. Ännu mer naket. Och vilken röst. Den leker man inte bort. Hos mig snurrar skivan dagligen - hela tiden. Jag är mycket imponerad och nöjd. KÖP!


Tomas Ledin - 500 dagar om året

Klicka för att stänga bilden

2,5/5
Den typ 26:e skivan i raden, av Tomas Ledin. Och mina förväntningar var skyhöga - såklart. Men besvikelsen går inte att dölja, tyvärr. Det finns ett par riktigt sköna rocklåtar, som kommer slå som fan i sommar, men annars faller skivan ganska platt. Det är nog faktiskt så, att Ledin ska köra sina gamla godingar. Det är de vi gillar, de vi kan och de vi aldrig kommer svika. Jag pluggar in 3 nya godingar från skivan, sen tänker jag skråla högst till "En del av mitt hjärta" och "Sensuella Isabella".

SÅ JA!



Kommentarer
Postat av: Tess

Inga kommentarer.

2009-06-15 @ 19:25:44
URL: http://tessfrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0