Slutfestat



Haaalllå jaaa!

Japp, nu är man hemma efter en helg på världens bästa hotell. Vi har haft en alldeles kanonbra helg. Förutom EN sak: att jag tappade min mobiltelefon. Det gör lite ont i hjärtat när jag tänker på att den var ca 2 veckor gammal. Men men, sånt som händer. Jag får fixa en ny & gå vidare helt enkelt. Det finns folk som ligger och dör i cancer, då är det inte okej att jag sitter och lipar över en ynka mobiljävel. NEJ. Men jag kommer att vara oanträffbar i några dagar nu, tills mitt nya simkort dyker ner i brevlådan. Skriv på facebook eller msn om ni vill mig något.

Jag orkar tyvärr inte berätta om helgen just precis just nu. Men det kommer, jag lovar. Ni ska få en jävla genomgång. Jag heter numera Lådan, hatar tjockisar, är ett fenomen och har världens bästa vänner! Det var iallafall ett axplock! Veckans kompis dyker även upp i bloggen om en liten stund.

Nu ska jag dränka mina sorger med lite CocaCola.

Puss & Hej


Kommentarer
Postat av: masse

läste inget om er i tidningarna...mycket besviken :P

2009-06-22 @ 12:12:21
URL: http://matsebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0