Livet är gött




Jag & Johanna, på Annas & Fridas 50-årsfest förra helgen. Joey tycker jag är grymt töntig när jag fipplar mina peacetecken. Tydligen ;)

Annars? Med mig är allt bara fint. Jag har överlevt två nätter och en kväll denna veckan och nu återstår endast en natt, och det är den kommande. Det känns okej, det gör det. Jag trivs som fan på mitt jobb!

Imorgon, 10:30 avgår bilen mot Maxi & sedan mot Borgholm. Detta tillsammans med 5 sköna brudar (singlar!), som ska leva livet tillsammans med mig i midsommar. I Borgholm befinner sig även andra fina människor och det gör ju inte saken sämre (NEJ, jag menar inte Nybrofolket, Annelie!). Så att... klockan 15:00 imorgon lär jag vara full som ett hus. Men vad gör väl det? Nada, skulle jag vilja säga.

Igår hann vi faktiskt med en svänga på Krögers också. Det ska bli en vana, tyckte vi. Varje onsdag på Krögers & snacka skit. Det är gött. En viss donna hade också en dejt igår. Det var roligt. Får bara hoppas att det är någonting att hänga i midsommarstången!

Fyfan, vilket tråkigt inlägg. Det enda jag egentligen ville, var att önska er alla en underbar midsommarhelg! Ta det lugnt med spriten, ciggen och liggen. För det tänker inte jag göra. Eller jo, det sistnämnda, såklart. Den är redan kirrad.

Puss på er!

 

Kommentarer
Postat av: Anna

En glad midsommar på dig också fröken Grönlund! Det är ju en skam att jag inte joinar er på Lundells detta året också, men faktum är att det där stället får fram det värsta ur folk, iaf nattetid! Gött att du fick 3 timmars pöktid på rummet iaf. Blir kanske lite maraton-style för det är ju ändå dig vi pratar om, men du ska nog fixa de ;)

2009-06-18 @ 13:27:11
Postat av: Lollo

Ta det lugnt? Jag? Nae, inte jag inte, jag har aldrig testat och kommer nog inte passa på att göra det denna helg i alla fall. Tänk om detta blir sista chansen för mig? Uh...

2009-06-18 @ 14:08:22
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Linn

vem hade en dejt=)

2009-06-18 @ 14:48:12
Postat av: Tess

WÖÖH-ÖH-ÖH-ÖH-ÖÖÖH-ÖÖH!!

2009-06-18 @ 20:00:38
URL: http://tessfrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0