Lite rastlös


Är du..

Arrogant: Det hoppas jag absolut inte att någon uppfattar mig som.

Osäker: Det händer.

Trött: Lite grann.

Intressant: Självklart.

Smart: Inte överdrivet.

Barnslig: Nixpix. Eller det beror ju på hur man ser det.

Liten: Nej.

Lätt: Som person, jodå. 

Skoltrött: Absolut inte!

Rolig: Jag har hört att det ska vara så.

Pratglad: Definitivt.

Frågvis: Emellanåt. Beror ju på vad det handlar om.

Organiserad: Jajamen.

Hälsosam: Någorlunda (om man inte räknar in rökningen).

Blyg: Inte direkt.

Attraktiv: Fråga inte mig.

Lätt uttråkad: YES!

Vegetarian: Nej, även om funderingarna funnits där.

Besatt: Icke.

Pålitlig: Ja.

Filosofisk: Nej, det är inte min grej. 


Har du..

För många vänner: Nej, det tycker jag inte.

Förföljelsemani: Eh. Nej.

Tvångstankar: Inte det heller. 

Färgat håret: Ja, det har ju hänt.  

Brutit några ben: Nej, konstigt nog.

Några piercings: Mm.

Egen dator: Japp. lite halvstörd dock. 

Gjort bort dig rejält: Det kan jag bjuda på ibland, ja! 

Bra självförtroende: Jajamensan.

Komplex: Javisst.

Kysst någon: Aldrig.

Haft sex: Väntar tills jag gift mig.

Tagit nakenbilder: Tagit dom själv? Nej.

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej. Det kanske jag borde. 

Varit kär: Ja. Det är gött.

Blivit kär i någon på nätet: Skulle inte tro det.

Dumpat någon: Jodå.

Stulit någonting: Jajamensan.

Gjort något olagligt: Det med.


Vem..

Saknar du: Johanna. På lördag ses vi, yeeees!

Vill du döda: Det vet ni.

Rörde dig sist: Censur. 

Slog du sist: Jag slåss inte. Jag bits.

Kramade du senast: Censur.

Kysste du senast: Censur. Vem bryr sig?

Skrev du till sist: En vän. 

Sårade dig sist: Oj, det var ju hundra år sedan någon gjorde det. Minns inte, faktiskt. 

Vill du bli galet full med: Anna ju.

Gjorde dig riktigt glad senast: Min telefon.  

Fick du sms från senast: Det kan man undra.

Ringde dig senast: Linnsan, det lilla mattesnillet.

Ska du gifta dig med: Den har jag inte funnit än. Tur för mig.

Får dig att skratta: Många av mina vänner, ex. Anna & Bukis. Dom har en liten komiker inom sig.

Ni som läser denna fantastiskt tråkiga lista kan väl också göra skiten. Det vore trevligt.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0