Lite busy



Tjabba!

Ja, nu är man ju lite busy, så att säga. Helgen har varit fantastisk, som alltid. Den hinner jag inte berätta om nu, tyvärr. Men det kommer i ett senare inlägg.

I veckan ska jag tydligen jobba som en gnu. Gå intro på intro, typ 5378 ggr. De tror tydligen jag är helt ny på banan, men då skulle dom veta vilka kunskaper jag besitter. Typ att sitta & röka på ballen, med en bok i handen. Det är ju det man har jobbat med förr. Nu är det säkert nya boliner. Oj, det kommer kanske möjligen bli en liten chock, men det fixar vi. Idag kl 15, går iallafall startskottet, sen lär ni inte se mig på ett tag. Typ förrän på fredag kanske.

Och på tal om fredag så är det tal om att vi ska åka på roadtrip. Kan ju bli spännande. Lollo måste få rastas och jag är inte den som säger nej till utflykter. Vi får väl se, men det lutar åt att vi blir borta från Kalmar till helgen.

Jomen, så att... Vi säger väl så. Nu måste jag fräscha upp mig en aning. Eller nej, det är fan ingen idé. Ska tydligen ha plastskynke, handskar och gummistövlar på jobbet. Typ iallafall. Ja, det ska bli en upplevelse i sig.

Puss på er.



Kommentarer
Postat av: Lollo

"Lollo måste rastas". HAHA! fast det är ju sant, ge mig fan ingen kaka om jag inte får äta upp hela sen heller ;P

2009-06-08 @ 17:21:31
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Josephine

Men hallå....ni kan ju inte åka till Lisch när inte jag är här?? Det går ju bara inte;)

2009-06-08 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0