Jag blir så trött...



... på mig och mobiltelefoner. Nu när jag äntligen fixat ett nytt simkort, så visar det sig att min försäkring inte täcker denna "stöld". För jävligt är det. Jag satte iallafall igång den gamla godingen (den jag haft sen stenåldern), och den har faktiskt funkat tills för ca 10 minuter sedan, då den hänger sig totalt. Nä, det är väl bara så att jag ska förbli oanträffbar. Eller nåt. Snart ska jag iväg till jobbet och jag är verkligen inte på humör kan jag lova. Jag hoppas innerligt att allt rullar på där idag, då det trots allt är första kvällen jag jobbar själv. För händer det något ikväll, då bryter jag kanske ihop. Och det skulle väl inte vara så kul, mina vänner?

Sedan finns det ett annat stort problem som jag måste styra upp ikväll. Allt går INTE som på räls nu. Det har det ju faktiskt gjort annars hittills i år, så man kanske inte ska klaga egentligen.

Nej, nu ska jag plocka ur mobilen från frysen och se om den kanske kan vakna till liv för en liten stund. Putt är jag iallafall. Som fan.

Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas att allt löser sig för dig gumman!

Vi måste ringas snart. Puss

2009-06-22 @ 16:05:58
Postat av: Linn

gumman vad händer?! vart ska man kunna prata me dig nu...:(

2009-06-22 @ 18:46:05
Postat av: Jolene

Det löser sig nog skall du se, jag har annars en gammal mobil du kan få låna om det krisar. Det är i stort sett ny, fast den har ett par år på nacken...

2009-06-22 @ 20:23:00
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Frida

Hello Rökis!

Det verkar helt enkelt inte gå din väg just nu =( Jag har osso en gammal mobil, blå är den. Dock låst till tre, så den måste låsas upp om den ska användas av någon annan operatör, ingen aning vad det kan gå på. Du är nere i en dal just nu, vänta lite så når du en topp snart igen! kram

2009-06-22 @ 23:53:01
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0