Avsluta meningen


1. Jag har insett att min senaste kyss ... faktiskt kan göra någon ledsen.
2. Jag lyssnar på ... Sophie Zelmani, just nu. God, vad nice hon sjunger!
3. Jag pratar ... en hel del. Take it or leave it!
4. Jag älskar/tycker om ... väldigt många människor.
5. Mina bästa vänner är ... helt jävla fantastiska!
6. Min första riktiga kyss ... var tafflig. Men antagligen välbehövlig.
8. Jag avskyr när folk frågar ... om saker som en femåring bör veta.
9. Kärlek är ... en underbar känsla!
11. Någonstans, tänker någon på ... mig, såklart.
12. Jag kommer alltid ... minnas min & Mats 49-årsfest. Den var så jävla grym!
13. Jag är hemligt förälskad i ... mitt liv möjligen. Jag skulle aldrig vara hemligt förälskad i någon, för jag skulle aldrig klara hålla käften om det.
14. Sist jag grät var ... mycket längesedan. Jag minns fan inte. Jag gråter aldrig längre, konstigt nog.
15. Min mobiltelefon är ... helt ny. Och jag älskar den mer och mer för varje dag som går.
16. När jag vaknar på morgonen ... är jag tyst som muren. Och tilltala mig helst inte! Undantag är när jag fortfarande är full när jag vaknar, då pratar jag nämligen värre än någonsin. Har jag hört.
17. Innan jag går och lägger mig ... läser jag en bra stund.
18. Just nu tänker jag på ... att jag faktiskt gärna befunnit mig på jobbet, även inatt. ;)
19. Bebisar är ... inte någonting för mig. I dagsläget.
20. Idag har jag ... sovit halva dagen, efter en natts jobb. Därefter promenixat & tittat på Lundin.
21. I kväll ska jag ... inte göra så mycket mer. Sova ligger väldigt nära till hands.
22. I morgon kommer jag ... sola halva dagen, sova halva dagen, för att sedan jobba natten.
23. Jag vill verkligen ... få ledigt på fredag kväll, så jag kan umgås med Bukis & Josse i helgen. Det är fan på tiden!


Det var kvällens nöje. Efter Allsång på Skansen förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0