Äntligen..



Ja, nu äntligen har Soffan införskaffat sig ett externt tangentbord. Det fick även följa med en splirrans Samsung också. Min är stendöd, precis som tangenterna G & H. Så nu är man fullfjädrad skulle man kunna säga. Det lär ju i och för sig dröja ett jävla tag innan ni får några SMS från mig eftersom jag måste lära mig den nya touchskärmen. Kan bli tufft. Men fördelen är tydligen att man inte kan skicka massa SMS på fyllan, eftersom det är omöjligt att skriva normalt då. Gött mos där. 

Och på tal om fullfjädrad har vi idag avverkat den sista tunga skoldagen för den här terminen. Allt gick som det skulle och kidsen uppskattade oss (verkade det som). Så ikväll tar vi och firar lite borta på Skräddaretorpsvägen. Det blir fint.

Uppdatering om helgen och liknande lär snarast dyka upp. Nu är det ju inga problem som stör längre i och med att man har det nya tangentbordet.

Vi hörs inom kort. Skål!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja för fan! Vi är klockrena!:) Nu hör jag snart en skål hoppas jag...;)

2009-06-01 @ 18:00:59
URL: http://maddams.blogg.se/
Postat av: Jolene

Äh, det är inte så svårt att skriva även om man har druckit ;)

2009-06-01 @ 18:52:39
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Anna

Samma nummer som innan då antar jag?

2009-06-02 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0