Lycka



Ja, alltså ni får verkligen stå ut med alla "överlyckliga" blogginlägg jag kör med nuförtiden. Jag tror nog att jag har vägt upp med alla bittra inlägg förr i tiden, ändå. Men detta är min blogg och ni väljer ju själva om ni vill läsa, ellerhur?!

Igår var vi på Öland (Jag & Per) en sväng. Vi började med att hälsa på hans syrra utanför ICA, där hon står och kränger jordgubbar. Då ramlar det plötsligt fram en känd skådis; Claes Ljungmark. Jag blev helt till mig, medans Per & hans syrra fattade noll. Haha. Är man kändiskåt så är man. Det vet du, Tilda. Sedan begav vi oss in till Borgholm för att ta en runda minigolf. Denna bana var fan inte av denna värld. Så jäkla svår! Jag förlorade med 6 poäng och det grämer mig än idag, vill jag lova. Men Per var lycklig. Därefter blev det middag på La Casa och allmänt gulligull. Ja, ni vet ju hur det funkar när man är nykär. Alla moln är liksom rosa och man glömmer tid och rum och sådär... Typ så. Kvällen tillbringades på Linnégatan och TP. Det tog alldeles för lång tid att spela, eftersom vi båda var riktigt kass!

Idag har vi varit på staden och inhandlat present till Pers nytillskott inom familjen. En liten Wilhelm. Så söt så. Vi hittade jättetuffa kläder. Och det kändes ju riktigt bra att det inte var till ens egna unge man handlade. Hehe. Det får vänta.. länge.. Därefter blev det en seriös joggingrunda för Per och en mindre seriös powerwalk för min del. En viss person råkade dessutom köra förbi och störa sig på saker och ting. Lägg ner, snälla människa. Hur bitter kan man bli? Efter denna pers blev det pannkakor hemma hos Per. Det var gött det.

Kvällen har tillbringats på  Jungfrustigen, närmare bestämt hos Tess. Där blev det glufsande av 18 kg sötsaker och en titt på Allsången. Mange var med och förgyllde tvrutan med sitt snygga fejs. Tyvärr förstörde tydligen Wille Crawford hela stämningen. Men men, man kan ju inte få allt. Det var trevligt att träffa Tess iallfall. Man måste ju passa på när man har lediga stunder tillsammans :)

Imorgon ska jag spela minigolf (öva, öva, öva!) med Tilda. Det blir grejer det.  På kvällen är det sedan jobb som gäller. Yes! Äntligen! Åh, vad jag har längtat efter detta jobb!


Det var allt för nu. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lollo

puttinuttigt =)

2009-07-22 @ 07:40:36
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: masse

han vet hur en slipsten ska dras haha :P

2009-07-22 @ 12:29:47
URL: http://matsebo.blogg.se/
Postat av: Jolene

Det är du och jag som svävar i det rosa! Fan vad nice! Vi får sprida rosa glitter till resten av världen!

2009-07-22 @ 22:20:04
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Tilda

Blir lika förvånad och glad varje gång jag läser sånna här inlägg - SOFIE ÄR PUTTINUTTIG HON MED :) ja, kändiskåt är vi båda två! puss

2009-07-23 @ 11:05:05
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Anna Panna Ståhl

Hallå, vet ifan om de blir nån parmiddag när jag läser sånt här... Kul för mig&Tobbe och Johanna&David som är gamla i gemet när ni små turturduvor ska sitta där och sliska er hela kvällen. Haha, nä skojjar bara. Är SÅ GLAD för din skull, det vet du hoppas jag!

2009-07-26 @ 01:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0