Kanonhelg



Haaaaallåja!

Då var denna helg över. Och det är lite tråkigt, eftersom den har varit helt kanon! I fredags dök min pappa upp här vid tvåtiden och det bestämdes att vi skulle slå på stort och gå ut & äta. Vi drog till Bistrobar och unnade oss fin mat och god dricka. Man mäste ju nämligen passa på när pappas plånbok finns i närheten. Därefter blev det Krögers & massa öl. Ölänningen Tompa kom förbi och gjorde oss sällskap en bra stund. Han är ju inte frisk den mannen, haha! Efter Krögers blev det en svänga förbi jobbet. Vad gör man inte för att få träffa mannen liksom?! Fick ett godkännande av pappa och det kändes bra. Han har ju det värsta scenariot (Niclas) att jämföra med, så allt lär väl vara bättre än det. Hehe.

Lördagen tillbringades i Borgholm. Vi besökte även hamnfestivalen. 20 spänn för massa barnaktiviteter. Nej tack, inte igen. Men Linnsan och Tobbe hade tydligen trevligt. Vi strosade runt på gatorna och kommenterade folk. Mest jag dock, min pappa är mycket snällare. Sedan begav vi oss till Färjestaden för att inta lite mat. Vilken pizza alltså. Kommer inte ihåg vad restaurangen hette, men jag rekommenderar den iallafall. Så ni vet. Hemgång efter det och jag satte igång att fixa lite. Det vankades nämligen fest på Postgatan 5. Tilda hade massa gamla vänner hemma och det var mycket trevligt att träffa dessa. Även Jollan, Linnsan & lataste Annelie kom förbi. Det blev bra drag, så att säga! Vi stack sedan till Krögers och intog en och annan öl. Sedan blev det en sjuk efterfest. Killen, som hade festen, tyckte att två av oss tjejer skulle sova hos honom. Han ville testa "nåt nytt". Tack, men nej tack! Dessutom var han jävligt ful, om jag inte minns helt fel. Vi drog ganska snabbt därifrån Jag & Jollan gick naturligtvis förbi jobbet och hälsade på grabbarna. Vi råkade stanna till fem i morse. Det var helt enkelt väldigt nice.



Idag har jag inte gjort något av värde. Pappa har åkt hem och jag känner mig fri igen. Det är lite tight att "bo" två stycken på 30 kvadrat. Ska fortsätta kvällen i lugn takt. Imorgon är det måndag och det betyder ledigt, för mig OCH Per. Det är ju ganska trevligt. Eller okej, det känns jävligt bra att äntligen få en ledig dag tillsammans. Vi måste ju för helvete lära känna varandra nu. Det är liksom på tiden. Så att... imorgon är jag toffel. Ni får leva med det.



Nu ska jag ta mig en cigg och försöka njuta av att jag har den första lediga söndagsnatten på fyra veckor.



Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linn

herregud jag trodde aldrig jag skulle höra ordet toffel från dig soffan:)men faan så gött. när vankas bröllopet liksom;)

2009-07-19 @ 21:09:40
Postat av: Lollo

Hur svårt det än är att acceptera så finns det en frizon i varje förhållande då det enigt lag, tillåtet att toffla mer än annars och det är precis i början av ett fårhållande. Så kör hårt Bukisen min! Passa på för helvete!!

2009-07-19 @ 21:19:18
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Jolene

Det är ju för jag har de hetaste vaderna ever ;P

2009-07-20 @ 18:38:14
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: jennie

toffel?!?! hörde jag rätt från dig sofie?! hahahaha :)

2009-07-21 @ 10:58:24
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0