Innan jobbet...

... gör jag en liten lista, då rastlösheten redan hunnit krypa sig på (det fetstilta gäller).

ful & lycklig eller snygg & olycklig 
pluggajobba - Kan inte välja nu när jag trivs så förbannat på jobbet.
bada - duscha
jordgubbar - banan
choklad - vanilj
sola - bada

pool - havet
skidsemester - solsemester
singel - förhållande  - Skulle väl vara konstigt att välja singel i dagsläget, även att mitt singelliv har varit toppen det med.
planering - spontanitet
glass - godis
passion
 - trygghet

svensk sommar - charter - Svårt alltså, båda är ju väldigt nice.
landet - storstan
känd för skönhet - känd för intelligens
romantiskt - dirty
kaffe - te
porrfilm - naturprogram

banta - träna - Inte för att jag tränar, men hellre det än att banta.
the body shop - nivea
spy - ha diarré
lyx - budget
ramlösa
 - loka
förfest
 - efterfest

kenza - blondinbella
pizza - thaimat
yoghurt - filmjölk
ge
 - få
aldrig mer dansa - aldrig mer ha sex
anorexi - fetma - Både och är ju sjukligt för fan.

kanelbullar - brownies
gambler - mesig
hemmafest utgång
raka av allt hår på  huvudet - sluta raka resten av kroppen
älskad - framgångsrik
skräckfilm - romantisk komedi

popcorn - grönsaksdipp
kärlek utan sex - sex utan kärlek
vacker - sexig
risifrutti - chokladpudding
kjol
 - shorts

familj - vänner
hav - sjö
jul - påsk - Nej Tack!
guld - silver
nyår midsommar - Lundells is the shit!
berg-&-dalbana - vattenrutschkana

bikini - baddräkt 
hängmatta - solstol
brunt -
blont hår
linne - T-shirt

utsläppt - uppsatt hår
brun -
 vit
saltvatten - sötvatten
liseberg - grönalund
sommarsöt - sommarsnygg

varmt - svalt 
soligt - molnigt 
vattenkrig - vattenspridare
cola -
 fanta
flipflops -  ballerina

båt - husvagn - Jag har fått nog av husvagnslivet.
sommar -  vinter
strand -  brygga
solbrända killar -  kritvita killar
tälta - sova inne

Tack för mig. Nu ska jag jobba!


Kommentarer
Postat av: Lollo

bra att din ledighet tog slut,började nästan bli orolig för dig kvinna lilla!!

2009-07-22 @ 23:51:05
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Tilda

förfest framför efterfest??? Där måste du väl tagit fel - efterfestkvinnan ;)

2009-07-23 @ 11:06:24
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Jolene

Steget kommer... det lovar jag ;)

2009-07-23 @ 12:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0