Helgen



Haaaallå jaaaa!
Annars? Med mig är allt kanon. Det kan nog fan inte bli bättre.. eller jo, det kan det ju helt klart. Gårdagen känns en aning i skallen, men det var det värt!

Helgen har varit mycket trevlig. I fredags kväll jobbade jag, som ni vet. Sedan tog jag det lilla lugna och umgicks med mig själv, för att senare på kvällen upptäcka att tv 4 sänder live, från Ledins premiärkonsert i Skellefteå. OJ OJ OJ. Alltså jag blev ju eld & lågor som ni kanske förstår. Satt/stod som klistrad framför tv:n den ynka lilla halvtimmen som tv 4 bjöd på. Det var nice alltså. Så jävla nice. Tyvärr fick jag ju nu reda på att mina misstankar inte var ett dugg sanna. Mannen är fortfarande lyckligt gift med sin dam. Det var ett sorgligt ögonblick, vill jag lova.

Igår förfestade vi hemma hos mig. Det var så himla längesen sist, så jag tyckte faktiskt att det var på tiden. Det var jag, Tilda, Jollan, Steffen & Rickard. Senare kom även Annelie, Diana, Anna+vän & Therese. Då blev det ännu trevligare. Vi spelade spel och jag förlorade stort. Det var surt. Jollan blev den stora vinnaren, även om Steffen tyckte att han var överlägset bäst. Kvällen fortsatte till Mollys, för att tjenixa lite på de gamla känningarna. Där var det nästintill folktomt. Så vi drog vidare till Krögers för en liten öl. Tilda var kräsen och gick och bytte sin, hon tyckte den smakade illa. Det tyckte inte jag. Öl är alltid gott. När klockan slog 02, drog jag & Jollan förbi mitt jobb. Hoho. Det kanske man ångrar en aning idag , ja. Vi blev iallafall kvar där i 1½ timme och satt och snackade med Per & Danne. Ikväll ska jag jobba med tre av de fyra som jobbade inatt. Jag lär inte alls få höra att jag var full och glad igår. Inte alls. Per skull även han komma förbi jobbet ikväll, trots att han är ledig. Enbart för att kolla in hur pass bakis jag är. Han kommer bli besviken. Det vet ju ni som känner mig. Soffan blir inte bakis. Det finns inte. Men jag träffar honom gärna ändå ;).

Just nu håller jag på och slänger ihop lite midsommarmat och ska sedan dra mig till sängen, för att sova ruset av mig. Känner mig nämligen lite lullig fortfarande. Good work igår, med andra ord. Ska ju, som sagt, arbeta inatt och nästa natt och nästa. På onsdag är jag ledig igen. Då skulle vi ju kunna ses. Om ni vill?! En Krögers & en öl på det. Sen kan man bli sig själv igen.

Tack & Hej för mig.


Kommentarer
Postat av: Jolene

Ölen var inte bra, den hade en konstig bismak vilket vår öl inte hade...



Det lär gå bra på jobbet, du grejar att!

2009-07-05 @ 17:13:39
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Bukis

Bukis! På onsdag kommer jag till Kalmar och en öl på krögers SKA JAG HA! Puss

2009-07-06 @ 13:17:03
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Tess

Onsdag it is!!

2009-07-06 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0