Det senaste



Hallå mina vänner!

Det är inte så lämpligt att sitta inne och blogga i dessa dar, därav dålig uppdatering. Läget är annars väldigt bra med mig. Har varit på stranden tre dagar på raken och något ska det väl synas i allafall. Jag & Diana drog till Öland igår och rockade loss med bollar och strandtennis. Vi är fan 5 bast tillsammans. Men vad gör väl det?!

Igårkväll blev det en runda på Krögers, för att kolla in Larz-Kristerz, oj vad folk det var! Herremingud, är de så himla bra? Det tycker dårakt inte jag, men men. Helt okej underhållning en ynka torsdag. Det kan vi ju slå fast vid - faktiskt.

Ikväll har jag arbetat. Jag var tvungen att göra en samhällstjänst och fick alltså skippa Lidköping och alla goa vänner. Jag är lite putt över det, det är jag. Men jag kan också glädja er med att jag har haft en strålande kväll på jobbet. Jag möttes av ett: "Kan du inte prata rent?", hemma hos en vårdtagare i eftermiddags. Detta pga av att jag råkade svara "Okidoki", på en av hennes alla hundra frågor. HAHA. Är hon skön eller?! Svar: Ja.

Nej, nu ska jag njuta av en ledig kväll i min ensamhet, för att imorgon tillbringa kvällen med alkohol, goda vänner och X antal cigg. Det är gött det.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Tilda

haha.. så det pirrade lite.. det låter härligt ;)

2009-07-04 @ 10:25:27
URL: http://postgatanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0