Thailand


Visa stora bilder


Nyss ringde min mamma och informerade mig om att man kunde buda in billiga resor på Tradera. Det lät ju intressant, kan man tycka. Det är tydligen Fritidsresor som auktionerar ut massa resor där. Så nu har man lagt ett bud på Thailand i maj. 2 veckor med hotell och än så länge är priset uppe i 7000 :- för TVÅ personer.

Enda problemet är att jag måste ha en reskamrat. Jag kan ju fan inte åka och umgås med mig själv i de sneögdas paradis i typ två veckor. No chance. Har försökt locka Tess, men hon är svår (no money). Så nu horar jag ut mig lite här istället.. OM jag vinner denna (jag går högst till 8000), vill någon följa med? Kom igen nu förfan, annars är ni ju dumma i huvudet. Ja, ni sambogulligullisar, ni klarar er utan er man i 2 veckor. Jag lovar er.

Håll nu alla era tummar!


Kommentarer
Postat av: Jolene

Denna sambogullisen kan tänka sig att åka. Så är det ingen annan som nappar hakar jag gärna på

2009-01-14 @ 10:09:56
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Tess

Men vafan! Här har man inte ens fått 12 timmar på sig att fila på en ekonomisk plan förrns du viker ut dig och letar efter nån annan! Känner mig en aning bedragen här må jag säga..

2009-01-14 @ 10:13:41
URL: http://tessfrid.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Tjo!



Thailand är aldrig fel:) Speceillt inte om du är med. Jag ställer upp!

2009-01-20 @ 09:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0