Status: Rastlös


PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Helst ingenting. Men om jag måste välja blir det näsan, för hur fan skulle min tunga se ut med ett ärr OCH en piercing. Not nice.
2. Vara seriös eller rolig? Okej. Svårt. Jag hoppas och tror att jag för det mesta är rolig.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Ingen tack. Båda smakar grädde.
4. Brinna upp eller drunkna? Oj. Aj aj aj. Men jag brinner nog hellre.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? My parents, såklart.

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Väldigt många faktiskt.
2. Sol eller måne? Solen är skön, solen är toppen. Minns ni den vackra dängan? Själv sjöng jag den på Söndagsskolan.
3. Vinter eller höst? Höst.
4. Vänster eller höger? Höger.
5. Soligt eller regn? Vem fan vill att det ska regna?
6. Vaniljglass eller chokladglass? Nada.

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 13:18.
3. Fullständigt namn? Sofie Kristina Grönlund.
4. Vart vill du bo? Jag trivs.
5. Hur många barn vill du ha? 3 eller 4 st. Det ni!
6. Vill du gifta dig? Jajamensan. Med dunder och brak i Tånnö Kyrka.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär den. Jag är svenne you know.
8. Har du ätit sushi? Nix. Väntar på Jollans Sushifest ;)
9. Favoritglass? Nänänänänä.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Sånt krafs håller jag inte på med.
11. Humör? Mycket bra.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nej, tyvärr.
2. Sjungit? Jajamensan. Att höra sin egen röst är det ultimata vet ni.
3. Blivit kramad? Nej, inte det heller.
4. Känt dig fånig? Nej, mer cool.
5. Saknat någon? Det gör jag alltid.
6. Dansat galet? Nix, men det kommer.
8. Klippt håret? Haha. Never.
9. Gråtit? Japp, en liten tår när jag läste om "det döda barnet som hittades i trädgården i Norge".
10. Ljugit? Inte en chans. Raka puckar här.
11. Blivit kysst? Fortfarande NEJ. Försöker detta säga mig något, lilla CelibatSoffan?!?!

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Jajamensan. Genom hela Värnamooo, med en snötäckt bakruta. När dem väl fick fatt på mig påpekade dem att Värnamo centrum inte är någon jävla rallybana.
2. Har du en hund? Wilma & Fanny räknas lite i allafall.
3. Tycker du att du är attraktiv? Lätt.
4. Sover du helst själv eller med någon? Eh. Jag sover själv. Oftast.
5. Tror du på spöken? Haha. Nej. Den biten lämnar jag över till Tilda.



Kommentarer
Postat av: Jolene

Det är bara till att besluta sig för en dag så kommer det att radas upp sushi!

2009-01-31 @ 16:00:49
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste bara klargöra lite på frågan "vänster eller höger?". Frgåan handlar alltså inte om huruvida du är högerhänt eller vänsterhänt, utan jag antar att det handlar om ditt politiska/ideologiska ställningstagande. Så jag hoppas och tror att du måste svara något annat på denna fråga nu när jag klargjort detta för dig Sofie, för inte sjutton kan Maud och kossor vara the way to go i framtiden? ;)

2009-02-01 @ 20:59:53
Postat av: masse

sushi..best food ever!

2009-02-02 @ 23:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0