Plugga



Detta är jag idag. Jag pluggar så öronen glöder och ögonen blöder. Typ så. Det är fruktansvärt stressigt för mig just nu eftersom jag idag uppmärksammade att mitt paper ska vara inlämnat för närläsning redan på måndag. Jag hade siktet inställt på nästa torsdag.

Så, ungefär så roligt är livet just nu. Jag ska fixa detta. Det är bara så. Men jag kommer inte vara tillgänglig på några dagar. Jag ska låsa in mig, rulla ner och skriva tills fingrarna går av. Jag måste. Tänk om man liksom kunde ha ett uns av självdisciplin. Men nej nej, inte en chans. Då blir det såhär.

Vi hörs om några dagar.


Kommentarer
Postat av: tilda

ja, du har verkligen försvunnit.. inte ett spår av sofie på msn och man vågar ju knappt ringa o störa ;).. men du får hålla oss uppdaterade här o återkomma när du känner för att vara lite social igen ;) puss

2009-01-08 @ 11:50:31
URL: http://postgatanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0