Let´s dance



Tjo!

Ikväll ligger jag hemma i soffan och kollar in Let´s dance. Folk säger ju att det ska vara så himla bra nu eftersom deltagarna är så intressanta. Anledningen till att jag ligger här och inte gör något med mitt liv är enkel: Jag & Tess var på efterfest till klockan sju i morse. Helt crazy hörrni. Det var faktiskt mycket trevligt, även om våra festkompisar var något äldre, haha! Och nej - jag har inte hånglat, sexat eller något annat. Det enda jag gjorde var och rökte. Typ. Och drack förstås.

Tillbaka till Lets dance. Jag måste väl ändå ha en åsikt nu när jag lägger min tid på detta jippo. Och ja, det har jag också. Detta är min absoluta favvo, utan någon som helst jävla tvekan:



Så sjukt duktig alltså. Hon är överlägsen varenda en i det där gänget. Heja Bagge!

Och för att kommentera resten:
- Kitty, Carl-Jan och Hasse Efterlyst är riktigt bad. Och det blir nog inte bättre såhär. Åk hem innan ni gör bort er totalt.
- Linda, Niclas Kändiskåt, Morgan, George och Elisabet med hundra kilo hår, är dugliga. Men inte mer.
- Blondinbella, Magnus Hulk, Magda ligger jäkligt bra till. Men ingen slår Bagge, som sagt.

Dessutom tycker jag att Tony Irving kan sluta flirta med folk i tv. Det är lite äckligt när han antyder att han vill ligga sked med Mange. Där går gränsen för mig. Iallafall när det gäller Tony.

Jopp. Nu måste jag ringa och rösta... Typ inte.

Hej på en stund.



Kommentarer
Postat av: masse

mums

2009-01-23 @ 15:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0