Lägeskontroll




Tja!

Ja, jag ville bara visa mig lite. Typ så. Jag har verkligen fullt upp i och med den nya kursen. Det är bild hit och musik dit. Massa massa grejer. Jag kommer få psykbryt. Jag menar; här kommer jag från en kurs där vi knappt satte foten innanför dörrarna på högskolan och nu ska man helt plötsligt tillbringa 50% av hela veckan där. Cirka i allafall. En smärre chock skulle jag vilja säga. Dessutom ska dem mitt i allting börja tjata om C-uppsatsen. Hallå!?!?. Vad är grejen? Jag vill liksom inte tänka på den nu, jag har fullt upp med att tänka ut vad jag ska måla nästa bildlektion. Men nu ska jag inte gnälla, det har jag redan gjort tillräckligt. Jag tycker faktiskt att det var ganska kul i skolan idag. Musik är grejen, det är kanon. Bilden är not my style, men jag har ju Tess som tur är. Hon bedömer och jag tar in. Typ så.

Annars är läget väldigt stabilt. Helgen var rolig som sjutton. Tilda & Martins hamster hade inflyttningsfest (tro det eller ej) och alla var glada i hågen. Efter deras party var det Harrys för hela slanten. Gud vad längesedan man var där alltså. Det är där det händer. Det är bara så. Efter det blev det Corner, såklart. Godaste kebabrullen i stan om jag får säga det själv. Någon mysko TeamSportia-kille raggade lite, men det kunde han ju glömma. Man berättar inte första gången man träffar någon att man är medlem på "Mötesplatsen.se (?)", det är bara inte okej.

Nej, nu är det dags att plugga lite. Här finns det och göra vill jag lova. Inte en lugn jävla stund. Jo, ikväll förresten, en timmas lugn och ro, tillsammans med Emma & Bonde-Magnus och deras bröllop. Det får icke missas!

Ha det bäst, så hörs vi när tiden finns.



Kommentarer
Postat av: masse

mmm yes yes

2009-01-26 @ 19:06:31
Postat av: Jolene

Jo det är fan en smärre chock! c-uppsatsen fixar sig. De vill bara att man skall börja tänka på att man snart skall börja tänka på det på riktigt tror jag.

2009-01-26 @ 19:10:43
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: tilda

tess, vilken färg ska jag ha? Tess, blir den färgen bra? ska jag ha lite mer blå tess? Har jag missat nått tess?

HAHAHAHAHAHAHA.. Puss gumman!!

2009-01-26 @ 21:20:40
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Sofie

Där tog du mig på orden, Tilda ;)

2009-01-26 @ 21:48:34
URL: http://soffansblogg.blogg.se/
Postat av: Tess

Hmm.. kanske har möjligheten att tjäna lite extra kosing på privatlektioner i färglära här...? ;)

2009-01-26 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0