Idag skryter jag






Tjohej!

Till skillnad från den där ugglan jag såg ut som för ett par veckor sedan, så ser jag numera ut som gulingen på bilden.
Idag fick jag hem detta resultat:
"Ämnesvalet är högst aktuellt och en angelägen fråga inte minst med tanke på läroplanens uppmaning om en skola för alla. Texten är klargörande och problematiserande; ett analytiskt resonemang förs om betydelsen av att handikappanpassa miljön utifrån många olika perspektiv. Intresseväckande och framförallt engagerande".

Betyg: VG

Ja, detta är alltså min lön för den jävla mödan jag lagt ner på mitt arbete. En lön som jag aldrig i livet hade tänkt mig skulle bli så hög. Jag hade väntat mig en massa kompletteringar. Men nix. Inte. Nada. Not.

Det var bara det jag ville säga. Ibland skryter jag lite, det är okej i min blogg.

Detta gjorde min dag, min vecka. Ja, till och med hela jävla månaden. För är det någonting jag vill ha högt betyg på, så är det när jag skrivit om saker jag brinner för.


Bye sålänge.


Kommentarer
Postat av: tilda

du är sååå värd VG gumman.. GRATTIS :D

2009-01-28 @ 21:06:21
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: masse

grattis grattis

2009-01-28 @ 21:16:28
Postat av: Rita

Stort grattis!

2009-01-28 @ 21:46:39
Postat av: Linnsen

grattis min guldlock!!! vad duktig du är...o vad glad man blir när man få¨såna positiva besked. tobbe tycker dock att man ska skriva ett arbete mer än en helg för att få ett vg.men det få stå för honom;)puss!!

2009-01-28 @ 22:02:25
Postat av: Jolene

Grattis! Det är du värd!

2009-01-28 @ 23:40:08
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Anna

Göttans gumman! Tänk att en alkoholfri helg kunde betyda så mycket för betygen ;) Nä, men allvarligt, supergrattis, det var du fan värd :)

2009-02-02 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0