Tenta




.... typ imorgon! Oj, vad all ny kunskap sitter som en smäck ska ni veta, gott folk! Jag kanske till och med ska satsa på ett VG? Ja, det ska jag. Not.

Efter tentan är det tydligen fullt ös hela helgen. Kvällen ska tillbringas på tentaslask hos klasskamrat Jenny, tillsammans med hela min nya fantastiska klass (Ja, faktiskt den bästa klass jag gått i här på Högskolan). Det kommer blir mycket trevligt att få lära känna alla på djupet. När alkoholen rinner in kan ju den bästa öppna sig rejält. Det vet vi ju sen förr.

Lördagen är det tydligen inflyttningsfest som gäller. Hos Rickard och Therese. Mycket trevligt. Kanske att det blir ett kärt återbesök på kära Harrys också. Linnsan skulle ju till och med få tummen ur. Det tycker jag är mycket imponerande!

Söndagen innebär festplanering (Mats: 17:00). Då måste resten fixas. Sen ska ni få se på röjj, mina vänner. Det kommer bli det bästa på länge. That´s it!

Nu vet ni hur mitt liv ser ut för tillfället. Måndagen behöver jag ju inte nämna. Då vet ni ju vad som sker. Det är ingenting jag är stolt över. Jag hade gärna dragit bort ett istället.

Puss & Hej.


Kommentarer
Postat av: masse

hahaa skrev du klockslaget nu bara för att jag inte skulle glömma :P

2009-02-27 @ 16:57:33
URL: http://matsebo.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Det låter skönt med röj du gumman!! Jag förväntar mig massa lekar och sånt, bara så du vet:)



Vi åker ner tidigt på lördag o kollar läget i Kalmar lite. Å vi sover på Scandic så du vet.



Hoppas du måt bra



puss o hej

2009-02-27 @ 18:53:43
Postat av: Anonym

Röj åt mig med och spara skvallret på hög så jag inte missar en minut av helgen i Kalmar. Jag litar på dig, blint ;)

2009-02-27 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0