Semestersvenskar



Fälj med våra reseledare till soliga Thailand. Foto: TV4

Hehe. Vet ni? Detta är fan mitt nya favvisprogram. Hur kul är det inte att se massa fula svennar göra pinsamheter (som man själv också gör utomsocknes, naturligtvis)?

Jag kommer verkligen att följa programmet nu. På riktigt. Dessutom blir man ju sjukt sugen på att åka iväg från detta jävla isbitsland till varmare breddgrader. Men kanske inte till Thailand? Inte efter att jag har sett detta alltså. Där är ju enbart en massa svennar, känns det som. Och dem träffar man ju nog av hemmavid.

Jag vill bara rekommendera programmet lite. Jag lovar att ni får en liten skrattattack här och var. Det går liksom inte att undgå.

Torsdagar 20:00, tv4.



Kommentarer
Postat av: masse

ett skratt av hån

2009-02-04 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0