Schlagerparty




Ihhh!! Ikväll börjar det hörrni! Ikväll är det äntligen dags att bänka sig framför tv:n och höja volymen till max. Det är dags att fira mer än en vanlig lördagkväll. Det är dags att sätta på sig jurykostymen. Ja, det är helt enkelt dags för den årliga starten av min älskade Melodifestival - med stort M.

Alltså. Steffen hade tydligen förberett sig för detta sedan finalen gick av stapeln i maj förra året. Det är lite som jag också. Man längtar liksom halva jävla året efter detta galej. Äntligen är det någonting som intresserar en, till fullo.

Jävlar i havet vad man är laddad nu. Ikväll stegar bl.a. Scotts, Shirley Clamp och Emilia ut på scenen. Jag tror ingenting ännu. För jag har inte läst några recensioner. Men... Imorgon kommer faktiskt en bedömning/utvärdering av mig, här på bloggen. För detta känner jag att jag kan.
 
Hoppas ni är lika laddade som jag. Så ses vi hos mig kl 18:30 ikväll och korkar upp.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0