Mobilsvar



Detta meddelande möttes jag av när jag ringde upp mitt mobilsvar kl 20:55:

"Hej Sofie Grönlund! Hur är läget din gamle tjockis? Jag ringer dig imorgon om inte... Jag ringer dig imorn kväll för jag skulle bara säga, nu kan du e-maila till mig, jag kan ta emot fax. Jag har tatt emot faxkopiator, scanner, så jag har tatt emot alltihop, så nu kan du faxa om du vill. Ha det så bra, hälsningar MK. Vi ses gamle gumman Sofie. Jag ringer dig imorn. Hej!" 



Alltså jag undrar bara vilket årtionde min mupp lever på?


Kommentarer
Postat av: Sandra Nordlander

d va rätt roligt tyckte ja. träffade ju babben på willys i förgår hon sa att du skulle till thailand o att anna hade fint hår ha ha.....

2009-02-05 @ 23:36:04
Postat av: Jolene

Jo men det är ju bra, nu har du ju någon att faxa. Dessutom behöver man inte få folk att tala in mobilsvar utan kan läsa meddelandet istället. Som sms fast i pappersformat! Go nittiotal!

2009-02-06 @ 08:08:04
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Linn

så jävla skön!! hahahahahaha! fan vad jag skrattade när jag läste de. jisses!

2009-02-06 @ 15:28:34
Postat av: Johanna

Haha, fatta va mycket roligt du måste uppleva. Men va bra att du kan faxa nu, för fax har du väl?? :) OBS, glöm ej att han ska ringa dig, om du missade det i meddelandet!



puss o hej

2009-02-07 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0