Kvällsgöra


Hittade denna lista hos Frida. Den kräver ju inte så mycket skrivande, så jag valde att hoppa på tåget. Håll till godo!

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Inte en chans.
Skulle du vilja väga mer?
Jodå, minus fem skulle inte skada.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Nej. Snarare ledsen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Lätt.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej. Då skulle jag däcka och det är varning på det.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Troligen.

Kan du slicka dig på näsan?

Nej. Ska man kunna det?

Kan du kolla i kors med ögonen?

Jajamensan.

Kan dina föräldrar lita på dig?

Maybe baby.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

No way. Är jag själv hemma, så snackar jag med mig. Det är trevligt.
Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja, kan, kan jag. Men vill jag? Nej.

Kan dina vänner lita på dig?

Absolut.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Det finns redan. Fjorton you know.
Kan du suga?

OM!

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja, det kan funka.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Kan man ju undra.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Naturligtvis!

Har du ett syskon?

Ja, ett. Linus på linjen.

Har du varit full den här månaden?

Nänänänä!

Har du någonsin haft sex med någon?

Japp, så ere.

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Mycket troligt.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Spela roll.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nix, men om en timma ca, händer det grejer.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Japp, en 80:a alltså. Jovisst. 

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Jodå.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Inte direkt.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Nej. Turen finns med mig.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej, det ligger inte för mig att ljuga för min blogg.


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Det vet dom!

Vem älskar du?

En hel hög.

Vem hade du senast sex med?

Grannen.

Vem vill du bli full med?

Jag älskar när Anna är full!

Vem är den bästa artisten?

Mange for life!
Vem pratade du senast i telefon med?

Gissa två ggr.. 

Vem har du en liten crush i?

Jag är blank här.

Vem är snyggast i världen?

Beckham. Den mannen alltså! Och för att fylla min ålderskvot: George Clooney.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mormor. Hon skulle ge så mycket tillbaka.

Vem är snällast i världen?
Det är ingen bra egenskap. Den jäveln måste ju vara rejält snäll, så hon/han bli dum istället.

Vem är din bästa kompis?

Som sagt...
Vem vill du prata med?

Många.
Vem sov du med senast?

08:a.

Vem såg du full senast?

Tess, Tilda, Lollo m.fl.

Vem vet allt om dig?

Anna & Johanna.

Vem kysste du senast?

Lammis.

Vem kramade du senast?

Hela min släkt igår, typ.

Vem kan berätta allt för dig?

De närmsta.

Vem kan du berätta allt för?

Några stycken.
Vem hatar du?
Jag hatar inte - jag ogillar. Och svaret där är: Många!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blir gärna full med dig snart gumman :) DYNGRAK! hehe

Vad sägs om på en fest nära dig nästa helg?

2009-02-24 @ 10:13:13
Postat av: masse

haha ja det e väl klokt..ge pengar till mormor som ändå kommer ger så mycket tillbaka..smart du :P

2009-02-24 @ 15:45:34
Postat av: Tess

Ursäkta mig, men Beckham är fan INTE fin på en enda kvadratmillimeter! Slit honom med hälsan.

2009-02-24 @ 19:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0