Eftertraktad




Vet ni en sak. Jo, det är såhär att min blogg är eftertraktad. Vissa brudar i klassen vill tydligen ha lösenord till mitt palats. Jennie exempelvis, hon har tydligen varit inne flera gånger i hopp om att lösenordet ska vara borta. Vad tycker ni? Är det dags att öppna upp sig för fler än er? Jag vet inte om jag är redo? Frågan är också om dem verkligen är redo att läsa? Det kanske är bättre att de enbart får ta del av Soffan, så som hon är i skolan.

Är jag en tönt eller är jag bara rädd om mitt rykte? Det kan man ju undra.


Kommentarer
Postat av: tilda

haha. du e så populär så sofie :) frågan är bara om dom e redo för sanningen om kolboda+ :P puss

2009-02-19 @ 21:16:41
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Jolene

Du har ju blivit värsta BlondinBella ju! Skippar du lösenordet kan du snart bli rik på din blogg! Dock tror jag inte att bloggen blir lika läsvärd. Jag älskar personangrepp ;)

2009-02-20 @ 12:46:12
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså ska du ta bort lösenordet kanske du ska ta bort inläggen om din mupp (tystnadsplikten du vet.. HAHA!) Plus att du kommer inte våga vara lika elak och jävlig om alla kan se, så jag säger bu till den idén.

2009-02-22 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0