Deltävling 2



Har man lovat så har man...




Jag gillade detta starkt. Det var mycket 80-tal över hela låten, jag vet, men den sätter sig alltså. Den kommer jag gå fetloss på, på dansgolvet - och ni andra med. Det är jag säker på.




Njae. Det gick inte riktigt hem här. Killen var ju med förra året och jag måste faktiskt säga att han rycker upp sig lite tillsammans med en grupp på scenen. Kanske. Vi får se om några månader. Det kan funka.




Åhh. Jag somnar. Gå och lägg dig kvinna, och ställ dig för fan inte på en scen någonsin igen. Tack.




Hm. Lite Poodles-fans här eller? Herregud vilken imitation. Men jag kan inte låta bli och tycka att det var lite bra ändå. Dem ser allmänt töntiga ut och i finalen var dem ju absolut inte värda att hamna sådär direkt. Njae.




Vad fan hände här? Jag förstod ju redan innan denna stolle skulle uppträda, att det skulle gå åt skogen, med tanke på att hans sångröst är riktigt baaaaaad. Men, att han skulle klämma i med en ballad. Där hade ju gränsen gått för längesen. Nej Markoolio, håll dig till kidsen.




Mmm. Vet ni att Amy Diamond är 17 år i år? Nej, tänkte väl det. Det är nämligen inte alldeles lätt att gissa sig till det, när hon beter sig som 11. Låten låter precis likadan som alla hennes andra och jag tycker nog det är dax att tjejen växer upp nu. Annars kommer hon ju aldrig få en kille, stackarn.




Jodå. Det kan funka en sensommarkväll på Kattrumpan, absolut. Men inte på schlagergolvet, iallafall inte hemma hos mig.




Jag tackar Gudarna att denne man uppfyllde allas förväntningar. Låten skulle tydligen vara bättre än "Cara Mia" och det tycker man ju naturligtvis inte första gången man hör den, men jag är säker på att man tycker det till sommaren. Typ. Den var verkligen nice och en riktig schlagerdänga som kan gå långt, långt, långt. Kanske till Ryssland. Jag är iallafall inte helt svår.



Sammanfattningsvis vill jag bara tillägga att deltävling två höjde ribban rejält från föregående vecka. Gött mos. Ja, alla förutom Petra Mede då. Töntfitta.



Kommentarer
Postat av: Tess

Kan någon vara snäll och deportera Lilli och Sussi tillbaks till 1985 och aldrig låta dem komma igen!! Jag ber!!

2009-02-17 @ 17:08:38
Postat av: Lollo

förbannade djävla skitomgång! detta måste ha varit bottenskrapet. om inte är det kört... KÖRT!!!

2009-02-17 @ 17:43:06
URL: http://lillhockey.bloggspace.se
Postat av: guess who

jag håller me måns ägde!! i löve him

2009-02-17 @ 18:00:03
Postat av: masse

"...och Sverige hamnar även i år på en bottenplacering i Eurovision..med låten 'Hope and glory' med 'Måns Zelmerlöw'...en 20:e plats...trots allas vår segervittring i år igen...hm..nästa år får vi skicka en låt som inte försvinner i allt vimmel...nåt originellt kanske?" ...jag spådde detta i min gröt imorse..låter också ganska sannolikt...

2009-02-17 @ 19:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0