Deltävling 1



Startfältet i gårkvällens deltävling var sådär va? Här kommer iallafall mina åsikter om artisterna:


 Foto: Vi-foto
Det dög. Tjejen rockade loss rejält och jag råkar väl vara en av de få människor som gillade hennes skinnklänning :)
2,5 / 5

Foto: Carl-Johan Söder
Värsta lammisen ju. Nänänä. Dra hem till mamma och slaska bröstmjölk. Pissdålig.
0 / 5


Väldigt, väldigt besviken blev jag. Shirley brukar ju liksom vara ett säkert kort, men icke igår. Nej. hennes tid är tydligen över nu.
1 / 5

Foto: Carl-Johan Söder
Bra jobbat, grabbar. Jag faller ju lite lätt i dansbandfällan ibland, så denna gick hem hos mig kan jag lova. Synd att dem inte gick raka vägen till finalen.
3 / 5

Emilia Foto: Scanpix
Denna tjej blev populär hemma på förfesten direkt. Men jag håller absolut inte med! Jag tyckte det lät som en kopia av Hanna Graafs töntdänga för något år sedan. Nej Emilia, nej!
1 / 5

Alcazar, Foto: Carl-Johan Söder
Mange är ju som ni alla vet, min största favorit. Utan honom är Alcazar inte fulländat, det är bara så. Men jag blev iallafall imponerad. De rev av ett rejält disconummer och denna låt kommer jag lätt kunna rocka loss till inne på Harrys.
3 / 5

Caroline af Ugglas, Foto: Carl-Johan Söder
Speciell tjej alltså. Men låten gillade jag faktiskt! Skulle jag bara slippa se henne stå på scenen och åma sig, hade jag lätt kunnat skicka henne rakt in i finalfältet.
3 / 5

Foto: Vi-foto
Nej Marie, du är i n t e nya Elena Paparizou. Inte en chans, även om du försökte. En låt vi har hört 200 ggr förut.
1 / 5



Och vad i helvete höll Petra Mede på med? Det var den sämsta insatsen jag sett på länge. Det är liksom inte farligt att vara seriös någon enda sekund. Men det fixade hon tydligen inte. Jag är riktigt besviken. Jag saknar Luuk & Lena Ph. Det var grejer det!


Kommentarer
Postat av: masse

sluta hacka på petra!

2009-02-08 @ 22:09:27
Postat av: Anna

Men Sofie, det är bara för Mede är kvinna du säger så. för jag menar favvon Luuk är ju verkligen en gravallvarlig pajk...

2009-02-09 @ 18:37:11
Postat av: Tess

Mede är en tönt, kvinna eller ej (jo, det var jag som sa det!) Hon kan ju bara packa och gå hem.

2009-02-09 @ 21:20:43
Postat av: Soffan

Bra där, Tess! :)

2009-02-10 @ 13:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0