Äntligen





Jo, precis. Nu är det ju så att denna lilla slyna ÄNTLIGEN fick lämna Let´s dance. Fan vad gutt alltså! Det är ju nästan värt att fira ;). Nej, ingen alkohol idag minsann, det får bli imorgon (Finns X antal flarror sen förra helgen i mitt kylskåp) 

Ikväll har jag tagit det väldigt lugnt. Diskat, pluggat och strykt tvätt. Ge mig en applåd för helvete. Det är liksom inte helt normalt att hålla på med sådana sysslor en fredagkväll.

Imorgon är det dags för schlager igen och nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig.  

Puss & Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sandra Nordlander

tyckte d va synd att kitty åkte ut,hon e ju as häftig!!!

2009-02-14 @ 15:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0