49-årsfest




Ja, nu är det drygt 3 veckor kvar. Sen smäller det. Vissa längtar ihjäl sig har jag hört och det tycker jag är roligt, såklart! :) Själv känns det lite jobbigt att bli 25. Det är typ gammalt ju. Iofs kan jag kanske kalla alla 86:or och nedåt för lammisar med gott samvete iallafall.

Just nu är det ganska många på listan över människor som dyker upp den sjunde. Frågan är om man ska bjuda in några fler eller om det kommer bli total kaos då?! Får ta detta med min kära kompanjon på fredag, då vi ska planera partyt in i minsta detalj.

Och, om ni tvunget ska ge oss något i födelsedagspresent, så är vi ju båda singlar, som ni alla vet.  

Tja´rå.



Kommentarer
Postat av: Tess

Antar att du ser en annan som lastgammal då :P Men, jag kan med glädje meddela att livet INTE blir sämre på något sätt när man passerar 25:an, tvärt om ;)

2009-02-19 @ 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0