Senaste nytt



Tja

Fyfan vad jag är dålig på att uppdatera alltså. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att ni inte är alltför besvikna på mig. Det finns ju flera anledningar till att jag inte skrivit här; skolan & ickefungerande tangenter.
Jag vill ju gärna berätta för er om min påsk. Den var så jävla härlig, så ni kan inte bara ana. Men det kommer, det kommer.

Det senaste är iallafall:

§ Jag & min grupp ska spela upp en dockteater på måndag, inför 40 st 10-åringar. Dessutom ska jag spela gitarr. Hur detta kommer står skrivit i stjärnorna. Men håll tummarna för helvete!

§ Igår hade vi klassfest. Det var mycket roligt. Min klass är bäst bäst bäst!

§ Idag har jag anmält intresse till skolövertagning under min VFU i höst (Innebär att man "tar över" en klass under två veckor, medan deras klassföreståndare är på fortbildningskurs). Jag ber till gudarna att jag blir uttagen. Tjoho vad kul liksom.

§ Sommarjobb är kirrat. Fatta att jag äntligen ska få uppleva denna stad under en hel sommar. Det kan inte bli mer än grymt.

§ Mollys. Jag orkar inte mer Mollys. Varför i hela helvetet ska Harrys vara så dyrt?

§ Anna ska följa med mig på Ledinkonserten i sommar. Det är guld. (Jag älskar dig & kommer vara dig evigt tacksam!) Det kommer bli en weekend utan dess like.

§ Jag har äntligen skaffat Spotify. I love love love it!

§ Vad är det för fel på vissa (fd) pojkvänner (eller möjligen mig..)? Jag börjar undra om alla mina vänners män har någonting emot mig... Är det så? Va va va?


Nu ska jag svida om från ofräsch flisklädd 25-åring, till snygg halvberusad 19-åring. Det ni. 

Ikväll är det fokus på Diana, mina vänner. FOKUS!

Trevlig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: tilda

jag har en man som tycker mkt bra omd ej ialf ;) puss

2009-04-18 @ 16:54:54
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är de för boys som inte tycker om dig? Du brukar väl gå hem rätt bra hos de flesta vänners pojkvänner? (Däremot brukar inte alla vänners pojkvänner gå hem så bra hos dig och mig hehe). När jag läser punkten om Ledinkonserten får jag nästan nypa mig själv i armen för att fatta att det är mig du skriver om. Känns väldigt overkligt att jag ska gå på nåt sådant, men jag antar att vi kommer få superskoj :)

2009-04-18 @ 23:38:55
Postat av: Jolene

Det var Stefan va? Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för honom. Han ångrar vad han sade iaf. Förlåt för att han är ett svin ibland. Sorry.

2009-04-19 @ 14:20:27
URL: http://thuringwethil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0