Muppsamtal



Nyss ringde min mupp (vårdtagare) och det var ju trevligt. Följande tre diskussioner uppkom:


Diskussion 1

Sofie: - Jag kommer ju tyvärr inte hem och jobbar i sommar, men det vet du redan va?!

M: - Jag vet. Det är tråkigt. Va fan ska du göra därborta då?

Sofie: - Jag ska jobba i nattpatrullen. Tror du jag fixar att jobba natt?

M: - Nej, det tror jag inte. Du kommer dra iväg på Harrys istället och skita i jobbet. Jag känner dig!


Diskussion 2

Sofie: - Vilka ska jobba hos dig i sommar då?

M: - Sanna, David, Jesper osv...

Sofie: - Vem är Sanna?

M: - Det är någon ny tjej..

Sofie: - Ja, men vad kul. Är hon snygg då?

M: - Ja, hon är sexig!

Sofie: - Vad härligt!

M: - Men långt ifrån lika sexig som du..


Diskussion 3

Sofie: - Det var kul att du ringde. Det blir ju inte att man hörs så ofta nu när man bor så långt ifrån varann.

M: - Det var kul att prata med dig också.

Sofie: - Ja, nu vet du ju att jag lever.

M: - Ja, och du låter precis lika galen som vanligt och du är säkert precis lika bredrövad.


Visst är han underbar?!


Kommentarer
Postat av: Lollo

STÖRTSKÖN!!!

2009-04-30 @ 07:53:29
URL: http://lillhockey.blogg.se/
Postat av: Annelie

Haha så sant om Harrys ;)

2009-05-03 @ 22:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0