Värnamonyhet, v. 44



Ja, alltså. Ingen jävel är ju förvånad att det här jävla stället får en anmälning. Jag satte min fot här en gång - och aldrig mer. Behandligen av människor här är värre än i USA:s fängelser. Herremindag. Och människorna som arbetar där är verkligen ingenting att hänga i någon julgran. De röker hellre än jobbar (som jag iofs) och dem stannar gärna inomhus dagarna i ända. Dem boende på detta stället lär ju inte ha sett dagens ljus på 3 år. Typ.



Bubblare:



Ja. Hehe. Som sagt har jag ju inte mycket till övers för denna lilla håla. Nu behöver dem ha kameror där också, helt plötsligt. Men hallå?!.. Ungarna har ju inte ett jota att hitta på om kvällarna. Så det är klart att dem vill supa lite. Det skulle jag också vilja göra om jag var omringad av kineser hela dagarna.


Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0